08:a

Så har jag gått och blivit en 08:a! :)
Flytten ner gick bra men shit vad jobbigt det var. Har varit trött i flera dagar efter det, samma med David.

Började min
sommarkurs i måndags. Vi startade med en föreläsning med Pär Holmgren, han den långhåriga meteorologen på SVT. :) Han var en välidgt duktig föreläsare, men tyvärr var jag för trött efter flytten. Igår var vi lediga, och idag hade vi en föreläsning på 2 timmar om meteorologi. Förstår inte mycket om jag ska vara ärlig, väldigt mycket naturkunskap och det var det länge sen jag läste. Men det är bara att bita ihop, det är intressant som tur är!
Har föreläsningar på torsdag och fredag denna veckan också, sen kommer det att trappas av med ca. 2 föreläsningar/vecka.

Lägenheten ser ut som ett bombnedslag här, men nu går det att komma fram i den i alla fall. Kommer att ta ett tag att röja upp här, men det är ingen brådska.

David köpte en ny bil igår! :) Lägger upp bilder på den senare. Ska ut och köra med den ikväll såklart, bara David kommer hem från jobbet. Han är hemma om tidigast 1,5 timma. Måste sätta igång och göra lite grejer här nu så jag hinner med nåt idag. Var ju som sagt i skolan, efter det var jag på en liten shoppingtur och i eftermiddags råkade jag sova mellan 13:30 och 16. (ooops)

Imorgon kommer tentaresultatet, spännande! (håller tummarna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback