TÖNTVARNING

Haha, sånt här händer bara mig!

Ringde precis på min mobil och en kille presenterade sig och sa att han bor på Fysikgränd 11C (granne med mig alltså). Han fortsatte och sa att han pluggar till polis och är intresserad av att köpa en bok som jag har ute på annons. Då klickade det för mig, det var ju han den lilla killen som var och klagade på ljudvolymen på min fest här i september! (se inlägget
2006-okt-04). Ljög och sa att nån annan redan har tänkt köpa boken, inte värt 80 kr att träffa honom. Har lite svårt att tro att han hade ringt mig om han hade vetat att det var mig han ringde, så han var nog lyckligt ovetande. Typiskt polisstudenter att framhäva sin utbildning stup i kvarten, inte fan presenterar jag mig som juriststudent när jag ringer folk, haha. Men just i detta sammanhang var det tur att han gjorde det, hade blivit lite smått pinsamt annars om vi skulle ha träffats och utfört köpet. :)

Nu ska jag fortsätta plugga, seminarium imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback