Plugga nu snart

I helgen var det inflyttningsfest hos Liza och gårdsfest här på min gård. Var hos Liza så länge så festen här hade dött ut här när vi kom, hade tydligen inte varit så mkt fest. Kände nästan på mig att det skulle bli så, i och med vädret. Annars har vi ju gårdsfesterna på våren när man kan vara utomhus och grilla och så, och det drar en hel del folk. Hade fest uppe hos mig istället och fick klagomål av nån liten kille. Hade han bett mig sänka musiken hade jag gjort det, men han klampade in i mitt rum utan inbjudan och började skrika åt mig vänner. Så gör man inte. Lördagen vad grymt kul i alla fall, mycket tack vare att David var här. :)

David är fortfarande här, har bundit fast honom i sängen så han tar sig ingenstans. ;)

Skulle till skolan till 09 idag, och vart rätt försenad. Kvart över 9 när jag precis skulle dra ringde Ida från gruppen och sa att uppslutningen i gruppen var dålig (bara hon där) och frågade om vi skulle förebereda seminariet imorgon individuellt istället. Hade inte David varit här hade jag cyklat iväg till skolan ändå, men jag stannade alltså hemma. Ska plugga snart, rätt svårt seminarium men det ska väl gå bra att lösa. Det handlar om avdrag och rätt kostnadsår om jag förstått det rätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback