After work

Äntligen helg! Det har varit en ganska jobbig vecka, inga direkta skarpa lägen i skolan men mycket att göra ändå. Jag har varit supertrött i veckan och har försovit mig i stort sett varje dag. Stängde på jobbet i tisdags, dvs jobbade till midnatt. Man är inte så kaxig på morgonen efter när man ska upp klockan 07 och har sovit i 5 timmar.

Igår var jag i skolan som vanlig, från 10-16 ungefär. Lunchade med Karolina och Johanna, Karolina hade med sig en lite annorlunda matlåda som innehöll en halv hummer och diverse andra skaldjur, haha. Var på after work med David och hans arbetskompisar igår, var på en pub på söder. Bara grabbar och lilla jag, en av tjejerna var där ett tag men hon gick tidigt. Men jag trivs bra att umgås med karlar, vi hade en trevlig kväll. Vi var ute till 01 ungefär, blev en lång after work. Idag är vi lite trötta, men det blir nog bättre efter en promenad.

Ikväll smäller det! Delfinal 1 i melodifestivalen. Jag tror att E-type & The Poodels och Amy Diamond kommer att gå direkt till final, svårt att tippa utan att ha hört låtarna men de starka korten brukar hålla. Om nu ingen gör en Marie Lindberg förstås. Davids mamma kommer till oss ikväll och kollar på festivalen med oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback