Vill ha!

image172
Dior Ethnic Zip Shoulder Bag


Jag är så kär i denna väska, blev kär i hela kollektionen vid första ögonkastet.
Den har funnits på Diors hemsida ganska länge, 1-2 månader kanske?
Har inte hittat något pris på den, men hittade det idag på
eLuxury.
Den kostar 890 dollar! Hade hoppats på att den skulle vara lite billigare.
Men men, man måste ju få drömma. Kanske köper mig nyckelringen som finns i
samma kollektion istället, som tröst. Men jag har väl inte ens råd med den, haha.
Ska kolla om jag hittar nån fin väska i London, annars har jag hittat en superfin
från Guess som "bara" kostar 1099 kr.

Min äldsta brorsa var här i helgen, vi har gått en massa på stan och festat och så. Kul!
Köpte ett par stövlar på Skopunkten, men ska nog lämna tillbaka dom.
Storlek 39 var för små och storlek 40 som jag köpte glappar.

Massor att göra i skolan, uppsatsinlämning om 12 dagar och tenta om 16 dagar.
Hjälp!


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Oj, oj,! Det kan jag förstå! Men först måste man väl bli miljonär innan man har råd med sådan fina saker. Guess är inte illa pinkade. Jag gillar en dela av Guess kollektion.
Men vem vet vad du hittar i London. Victoria's Secrets har en fin affär där! Hett tips för både dig och karln!
ha det!

2007-09-24 @ 19:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback