Gwen Stefani

Konserten igår vad grym! Gwen är så cool, snygg och framförallt sjunger hon sjukt bra. Jag gillar No Doubt mer än hennes solo-skivor, men då jag lyssnat på henne och No Doubt i över 11 år kändes det som att det var dags att se henne live. Nästa skiva hon ska göra är tillsammans med No Doubt, och nästa turné är också med No Doubt. Hoppas de kommer till Sverige då, då vet jag en som ska dit.
Massa folk på konserten, bland annat sprang Magnus Uggla runt där och var cool. :)

Bäst med konserten: Oj vet inte riktigt vad jag ska välja? Det mesta var bäst faktiskt. Men måste jag välja en sak så blir det nog ändå när hon sprang upp och ner på läktarna när hon framförde underbara "Cool".

Sämst med konserten: När hon skulle presentera dansarna och bandet. Varje dansare körde ett danssolo på 1-2 minuter, och de var typ 8 dansare. Det blev det lite låndraget.


image173

(Bild från
Aftonbladet)

Kommentarer
Postat av: Ofelia

Yes, Gwen is da shit. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback