Fredagsmys

Hat haft en riktig slövecka, skönt! Är ledig i 3 veckor nu, de i klassen läser internationell privaträtt och det har jag redan läst. :) Har jobbat måndag-onsdag och ska jobba imorgon också, så jag har inte bara slöat.

Pernilla var här förra helgen och vi hade superkul! Vi har varit på stan och shoppat en massa, mest Pernilla då. Jag shoppade en fin klänning från Indiska och före jobbet på måndag när Pernilla redan åkt hem slog jag till på två Fred Perry-tröjor som var på halva priset. Nice! :) Vi var ut och festade en hel del, på fredag var vi på nån pub i stan med David och Lars, och på lördag var vi på Golden Hits. Danne var i stan och hade inga planer på lördagen så han följde med till Golden Hits, inte direkt hans forum kanske men men. Jag och Pernilla hade i alla fall superkul! :) Bilder från helgen finns på
Pernillas blogg.

Skrev tenta för en vecka sen i insolvensrätt, samma dag som Pernilla kom. Vet inte riktigt hur det gick, den ena frågan gick lite bättre än den andra tror jag. Men sånt där är ju så svårt att veta i förväg. Känns tråkigt att den kursen är slut, helt klart den bästa kursen jag läst på juristprogrammet hittills! Hoppas att jag får jobba med det i framtiden. Och hoppas att det gick bra på tentan. ;)

Jag ska som sagt jobba imorgon och ikväll ska vi ha myskväll. Var ut för två veckor sen också med insolvensklassen så det har blivit utgång två helger i rad. Tjejerna från klassen ska ut ikväll, men jag hoppar det denna gång. Kommer att kännas bättre imorgon när jag får vakna utvilad och hinner träna före jobbet. Var och tränade igår förresten, så skönt! Länge sen sist, har varit lite krasslig + mycket att göra.

Ha en trevlig helg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback