Do you know me?

1. VAD HETER DU?
Ida-Maria

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Mörkgröna mysbyxor

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Rix fm

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Jobbade

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Två knäckebrödsmackor när jag kom hem från jobbet igår.

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Grått och +6.

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
David ringde nyss.

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Helheten. 

9. HUR MÅR DU IDAG?
Lite seg, men annars bra

10. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Vatten med citron.

11. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK??
Champagne

12. FAVORITSPORT?
Åka snowboard.

13. HÅRFÄRG?
Blond

14. ÖGONFÄRG?
Blåa

15. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Solnedgång

16. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
Wilhelm 8 år, Alexander 19 år

17. FAVORITMÅNAD?
Jag vet inte riktigt, har ingen direkt favorit.

18.SENASTE FILMEN DU SÅG?
Sandor slash Ida.

19. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Fredag!

20. FAVORITHOBBY
Shoppa.

21. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Kanske, vet inte? Brukar inte göra det.

22. FAVORITLÅT(ar)?
Just nu gillar jag Timbalands Apologize, Amy Winehouses Tears Dry On Their Own och Britney Spears Gimme More.

23. SOMMAR ELLER VINTER?
Gillar båda.

24. KRAMAR ELLER KYSSAR?
Mysigast med kramar.

25. HUR BOR DU?
I en etta.

26. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Gillar chick-lit och deckare.

27. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Har ingen.

28. FAVORITSPEL?
Trivial Pursuit.

29. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
Nej

30. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Nej

31. ÄR DU ROMANTISK?
Försöker vara det. :)

32. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Ja.

33. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Imorgon ska jag träna och rensa lite bland mina kläder. Jag är ledig från både skolan och jobbet!

34. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU?
13:11



Utmanar alla som läser detta att göra samma lista!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback