Rix FM festival

Var på Rix FM festival i Kungsträdgården igår, kul! Såg Melanie C, Martin Stenmark, Magnus Carlsson, Markoolio och underbara Måns Zelmerlöw.

Juan och Tonje kom dit och efter festivalen gick vi ut. Först var vi på ett drinkställe och sen på ett hårdrockställe. Träffade en viss artist som jag gillade jättemycket för kanske 6 år sen på det där hårdrockstället. Kände inte alls igen honom när han började ragga på mig, sen kom David till min räddning och han kände igen honom. Kul! :)

Idag har vi tagit det lugnt och kommer att ta det fortsatt lugnt ikväll. Idag är det NRJ in the park i Kungsträdgården, men orkar inte gå dit två dagar i rad och det är inte så många bra ikväll som jag vill se.

Kommentarer
Postat av: Liza

Vem vem vem? :D

2007-05-25 @ 16:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback