Låtarna 19-24


19. Storbritannien
Tror inte att den här låten har någon chans. Synd för britterna att de
kommer efter Ukrainas hemska bidrag, det förstör deras scenframträde.




20. Rumänien
Låten är rätt rolig i en minut ungefär, sen tröttnar man.
Den vinner inte.




21. Bulgarien
Safri Duo- och Ruslana-kopia.
Okej låt men den kommer inte att vinna.




22. Turkiet
Bra låt, bra scenframträdande men jag tror inte att det räcker. Man hör att den kommer från Turkiet och sånt gillar jag som sagt. Tävlar om rösterna med Grekland. Greklans låt är bättre men allt hänger på scenframträdanet.




23. Armenien
Ointressant låt.




24. Moldavien
En av mina favortier!
Men jag tror inte att hon vinner, mycket på grund av kläderna.


(Bilder från SVT.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback