Låtarna 13-18


13. Frankrike
Jag gillar denna humoristiska låt, men jag tror inte att den vinner.




14. Lettland
Snälla Italien kom tillbaka!
Då kanske vi slipper höra Lettländare sjunga på italineska.
Är rädd för att denna kommer att få en hel del röster.




15. Ryssland
Välproducerat. Jag hade nog gillat låten betydligt mer än vad jag gör om den inte vore så lik Elin Lantos bidrag "Money" som jag inte gillade. Scenframträdandet ska tydligen vara bra, denna låt kan mcyket väl vinna!




16. Tyskland
Gillar denna låt, den kan placera sig högt.




17. Serbien
Denna låt är helt underbar och kan mycket väl vinna hela tävlingen!




18. Ukraina
Jag vet inte vad jag ska säga förutom att jag hoppas att denna låt INTE vinner.
Vinner den blir jag ledsen, och eftersom den toppar många listor nu så finns den risken tyvärr.


(Bilder från SVT.)

Kommentarer
Postat av: Kanf keato

17. Serbien
Denna låt är helt underbar och kan mycket väl vinna hela tävlingen!


Bra känsla du hade där.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback