Låtarna 1-6


01. Bosnien Herzegovina
Hade varit bättre om en mer upptempolåt hade öppnat festivalen.
Låten är vacker, men jag tror inte på den.




02. Spanien
Känns som att man hört den tidigare. Vinner inte.




03. Vitryssland
Snyggt nummer, bra låt, kan vinna!
Gillar inte att de gömde den överviktiga körtjejen på sidan av scenen.




04. Irland
Helt ok låt, men den har ingen chans ikväll.




05. Finland
Jag älskar denna låt och jag älskar Hanna, hoppas det går bra för henne.
Kan bli Finland två år i rad.




06. Makedonien
Bra låt, röstade på den i semifinalen. Inte optimalt för den att starta efter Finland och Hanna Pakarinen, men jag tror på denna låt.
Den vinner nog inte, men placerar sig nog på den övre halvan.


(Bilder från SVT)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback