Hårdkörning

Nu ska jag köra hårt hela veckan med pluggandet, förutom torsdag- och lördagskväll då det är schlager.
Har inte mycket kvar av terminen nu, hade sista seminariet igår och nästa grej jag har är den 22 maj. Då har vi en rättegång där socialtjänsten vill omhänderta en 14-årig flicka, jag ska vara domstol tillsammans med en kille som går i min grupp. Känns bra, men hade gärna haft det lite tidigare så jag hade kunnat koncentrera mig helt och hållet på tentan en längre tid. Men nu blev det såhär och det är bara att anpassa sig. Ska tentaplugga nu fram till och med lördag, på söndag läser jag igenom rättegångspapprena för jag ska träffa den andra domaren och protokollföraren på måndag i skolan för att förbereda rättegången. Måste hinna med att träna tre gånger denna vecka, men pluggandet får samtidigt inte bli lidande. Tror att det blir att träna idag, imorgon och på lördag.
Rättegången är alltså det enda jag har kvar denna terminen, förutom våran fina 20-poängstenta då.

Vad ska du göra idag?

Kommentarer
Postat av: pauuu..

svar: i know! :D älskar STHLM live.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback