Fröken ordförande

Rättegången idag gick bra. Några nya saker kom upp men då vi hade förberett oss väl var det inga problem. Flickan fick vård enligt 3 § LVU, vi båda ordförandena och de fyra nämndemännen var helt eniga. Imorgon på förmiddagen ska vi skriva ihop domen.

Satt på skolan till 18.30 och pluggade. Hade tänkt sitta längre men då Pernilla for hem typ en halvtimma före mig så for jag också hem. Vi hade tänkt äta middag på skolan och stanna länge, men hon skulle få grillat istället. Kanske blir att sitta till 22 imorgon? Ska satsa på att vara där 08 på morgonen i alla fall. Hade ju tänkt det idag med, men jag försov mig och vaknade kl 08:20. Måste lägga mig i tid ikväll.

11 dagar kvar till tentan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback