Svengelska

Fortfarande inte helt frisk, men nästan. Så det verkar bli av att festa imorgon, kul.

Hade föreläsning idag. Ett exempel från föreläsningen:

UNEF: Dag Hammarskjöld
Chapter VI½, consent, impartiality men lite våld


Förstår ni inget? Inte jag heller kan jag lova, haha. Detta skrev läraren på tavlan, alltså blandade svenska och engelska. Hur svårt är det att välja vilket språk man föreläser på?! Hennes OH-blad var på engelska och hon pratade på svenska, man blev smått förvirrad av det. Hela föreläsningen var förvirrande och jag kan helt ärligt säga att jag inte lärde mig nånting.

Var på stan sen men Pernilla och Liza, var duktig och köpte inget förutom vin till imorgon.

Ska bara ta det lugnt ikväll, kolla på TV och så..

Frukost: Lättfil med müsli, lättdryck
Lunch: Nachos grandes, salladsbuffé (på Starz)
Mellanmål: -
Middag: Italiensk minestronesoppa (lite godare idag)
Motion: Gick ner till stan så fick en halvtimmas promenad i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback