Packar

Idag åker jag till David, flygbussen går om en halvtimma.

Hade opponering på våra individuella PM idag. När jag var opponent på Emmas PM gick det bra, men det är svårt att ge kritik till en kompis. Hon tyckte inte att jag var för hård, tvärtom, och det känns skönt. Tog ändå upp det jag hade att anmärka på. Anna som opponerade på min PM var bra, hon hade en del synpunkter på sånt jag inte tänkt på. En av mina sidoopponenter var lite för hård mot mig tycker jag, hon kritiserade mina åsikter kändes det som. Jag måste ju skriva som jag tycker och inte som hon tycker. Annars gick det bra, blev lite dramatik under den sista opponeringen men då var inte jag inblandad.

Ha en trevlig helg alla!
Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

tell us about the drama of your last opponering....!

2007-03-21 @ 17:16:12
Postat av: IdaMaria

Vill inte hänga ut de personerna det rörde, men dramatiskt var det. :)

2007-03-27 @ 22:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback