Lukta gam från munnen

Var på Apoteket idag och skulle bl.a. köpa munvatten. Brukar köpa Zendium för typ 45 kr flaskan och det brukar vara bra, smakar något sött bara. Har sett SB12-munvattensreklamen och tänkte köpa det för att testa, men ryggade verkligen tillbaka när jag såg priset. 139 kronor!?! Hur kan de ens drömma om att jag skulle betala 139 kronor för munvatten!? Går hellre runt och luktar gam från munnen kan jag lova.

En annan sak jag köpte var "Micropore-tejp". De hade en förpackning med tejp och hållare för 19.50:- och en refillförpackning med bara tejpen kostade 19:-. Då jag redan har en exakt likadan hållare hemma tänkte jag miljövänligt och köpte refillförpackningen. Väl hemma så skulle jag sätta in tejpen i hållaren och då visar det sig att tejprullen är för trång för hållaren!? Hur kan de skriva att det är en refillrulle när det inte går att refilla?! Jag blir irriterad på sånt här kan jag lova.

Seminariet gick bra, jag satt mest och försökte se osynlig ut och det funkade ganska bra.

Är nästan frisk nu så hoppet lever fortfarande inför helgen. :)

Frukost: Lättfil med müsli, lättdryck.
Lunch: Sweet & sour ginger kyckling, ris
Mellanmål: Banan
Middag: Italiensk minestronesoppa (inte gott)
Motion: -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback