Grupp-PM

Helgen var precis som planerat väldigt lugn. Hade ändå en ganska lång lista med saker jag skulle göra och hann göra det mesta. Skrev inte färdigt artikeln och sökte bara ett jobb, men annars gjorde jag allt jag skulle.
Liza bjöd mig på mat på lördagen, planen var att bjuda mig på sushi men då det var slut i affären lagade vi indiskt istället och det var jättegott. Blev ingen film, vi satt och surrade istället.
David hade det bra i Sälen med mycket skidåkning, festande och skoterkörning. Det var första gången han körde skoter och han blev totalt fräst, kul!
 
Hade seminarium klockan 08 imorse, vi skulle diskutera PM:en vi skrivit gruppvis om offentlig upphandling. Vi slutade redan 09:15 så det var hur lugnt som hellst.
Har pysslat med en massa olika saker idag, ska fortsätta skriva artikeln och ska börja förberead PM-seminariet som är på onsdag.
Kanske ska träna idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback