Artikel: färdig

  • Har skrivit färdigt artikeln till juristernas tidning idag och skickat in den. Kommer nog att få ändra lite i den men känns skönt att den är iväg skickad.
  • Var på body pump med Pernilla idag, det nya passet är bättre än det förra men inte lika bra som det förrförra.
  • Hade en tre timmar lång föreläsning på engelska idag. Var inte särskilt svårt att förstå läraren vilket var skönt. Ibland förstod jag inte nåt ord med det var nog mest pga. hans uttal, han är grek.
  • Blir inte företagsekonomi till hösten i Stockholm då den kursen jag vill läsa där "Insolvensrätt med sakrätt" bara går på hösten. Ser alltså ut att bli 27 poäng juridik till hösten om jag kommer in där och om jag då får en restplats till den kursen. Många "om" just nu. *suck*
  • Nu ska jag se på film, "United 93". Bra uppvärmning inför resan till USA om 11 dagar. :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback