900 ord

Har gått lite bättre att skriva idag, är uppe i 900 ord nu. Kommer att måsta ta bort en del av det jag skrivit men det känns bra ändå. Hade först tänkt inrikta mig mot EU och jämställdhet, men då min artikel handlar om FN och jämställdhet blev det lite knasigt. Har två stycken som handlar om EU och jämställdhet som måste tas bort. Har inte börjat på diskussionen än och har lite materiellt kvar att skriva, men har ju hela dagen imorgon på mig så det känns lite lugnare idag.

Det var en gästföreläsning med Madelene Leijonhufvud idag i skolan, men kände att jag inte hann gå dit. Synd, den handlade om juristetik och var nog väldigt intressant.

David sitter just nu i Malung och väntar på att några av hans kollegor ska hämta upp honom på väg till Sälen. Jag är så sjukt avundsjuk, men har blivit lovad en resa dit nästa vinter istället. :) Hoppas att han kommer att ha det bra med fin skidåkning, bra väder och god öl. ;)


Har inte skrivit in dagens mat/motion på länge, ska skärpa mig.


Frukost: Havregrynsgröt, juice

Lunch: Pasta med bacontomatsås

Mellanmål: -

Middag: Fiskpinnar, kokt potatis och dillsås

Motion: -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback