Sommaruppehåll

Så var man ledig i 3 veckor och 4 dagar nu.
Tycker att sommaruppehållet från skolan kom lite väl tidigt, jag har ju knappt hunnit komma igång än.

Midsommar var kul, skönt att vara på stugan och få umgås med mina underbara bröder och mormor. Här kommer några midsommarbilder.



Jag och mina brorsor vid Polcirkeln.



Bus! :)



Våran midsommarbrasa med den underbart vacka älven i bakgrunden. I Finland har de ingen brasa på Valborg utan de har det på midsommarafton istället.



Min äldsta lillebror, mormor, David drickandes öl, och mammas och pappas gäster med ryggarna vända mot bilden. Till höger på bilden är stugan och till väster vårat risiga förråd/dass. :)

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Vilken härlig Midsommar. Synd att vi inte hann ses när jag var i Sverige. Åker till Roskilde i morgon! YAYAYAYAYAYAA.
Vi hörs när jag kommer hem.

2007-06-29 @ 14:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback