Shopping och utflykt

I lördags var vi på utflykt till Dalarö, fin skärgårdsmiljö.
Hyrde Göta Kanal 2 på kvällen, och den var inte bra! Får en svag 2:a i betyg, se den inte! Den klarade sig från att få en 1:a i betyg pga. att det är många bra skådespelare med i filmen.

I går söndag blev det shopping i Kista galleria. Lämnade tillbaka klänningen och linnet jag köpte förra veckan. Tyckte att klänningen var för "fin" och linnet hade en felaktighet som jag missade i affären. Hittade en ny klänning istället, en grön vardagsklänning. Hittade även ett rött och fint linne, i vid modell så den är hur skön som helst.
Middag hos Davids mamma i Täby på kvällen, hon hade varit ute och plockat kantareller och det var jättegott.


Klänningen som jag lämnade tillbaka.

Nu ska jag ut i solen och plugga lite.

Kommentarer
Postat av: mathilda

göta kanal 2 är ju jättebra ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback