Palmer och sol

Har suttit och pillat med en inlämningsuppgift som ska lämnas in senast den 24 juli. Den består utav tre frågor med sammalagt 11 delfrågor, och vi får max skriva 50 ord per delfråga. Inte speciellt komplicerat alltså, framförallt med tanke på att jag bara satsar på att få godkänt på kursen. Har nog med betygshets på juristprogrammet, tar det lugnt nu. Vi ska även ha gjort väderobservationer under 2 veckors tid som vi ska göra en tabell utav, där vi ska föra in temperatur, vind och nederbörd.
 
image141
(Bild:
Apollo)
Här skulle jag gärna befinna mig just nu, Mallis. Hittar inga bra resor just nu, så vi åker utomlands i höst istället.

Kommentarer
Postat av: Christin

Mallis är mysigt! :)

Postat av: josiee

& vill också gotta mig i solen..Har förresten
en liten diskussion på min blogg angående lång & högklackat, du kan väl kika in och säga din mening!!/josiee

2007-07-20 @ 13:12:28
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion
Postat av: Amanda

Vad är det du pluggar? Hoppas det går bra med uppgiften i alla fall! =)

2007-07-21 @ 13:48:32
URL: http://shoppingbloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback