Metallica

Ikväll spelar Metallica på Stadion. Igår släppte de extrabiljetter till konserten och jag fick veta det precis före biljetterna släpptes. Var in på Ticnets sida och fick faktiskt tag i två biljetter. Ringde min bror som har pratat om att gå på konserten och frågade om jag ska boka biljetterna. Han låg och sov och var nyvaken och kunde inte riktigt bestämma sig, så jag bokade inte biljetterna. Man hade bara 5 minuter på sig och var tvungen att betala dom direkt. Han ringde igen efter en halvtimma och sa att jag skulle boka, men då var biljetterna redan slut, synd! Trodde att David redan sett dom och att han inte var så sugen på att se dom, men han hade tyckt att det var kul att gå och han hade inte sett dom tidigare. Synd igen, men jag visste ju inte. Ska nog ta en promenad till Stadion ikväll och tjuvlyssna på konserten lite, alltid nåt. Bara vädret blir lite bättre.

Power Meet var kul, roligare än väntat faktiskt. Kommer nog att åka mer fler gånger, men nästa år lutar det mer åt Gatufesten i Sundsvall med Pernilla. Var på Power Meet både på crusingen på fredag och utställningen på lördag. På fredag åkte vi med David kompis Björns bil, en Dart från 1966 (tror jag).


Jag, Björn och Davids kusin Pelle, och Björns Dart.

På lördagen åkte vi med David Plymouth Satellite, även den från 1966. På hemresan sprack ena fälgen (!) så Björn och hans fru Lena fick komma och möta upp oss i Bro med reservdäcket som vi såklart inte hade med oss. :)


Davids bil bakifrån, jag sitter i bilen och väntar på hemfärd.


Trött (men glad) efter att ha kollat på alla bilar.


Bilen framifrån, men sprucken fälg. David pratar i telefon med Björn för att fixa reservdäcket åt oss. :) Pelle i bakgrunden.


Den spruckna fälgen.

På söndag var jag och David i stan och träffade David A. som var och hälsade på i Stockholm. Kul att få träffa honom, hoppas vi åker ner till Göteborg samtidigt i sommar så får vi träffas mer.

Har blivit en del shopping också. Fick min beställning från H&M, behöll en del saker och skickade tillbaka en del saker. Det jag skickade tillbaka var en klänning som inte riktigt var som jag förväntat mig, två linnen som var för stora och ett läderbälte som var för brett. Trodde att bältet var ett som man kunde ha med jeans men det var ett sånt brett som man ska ha i midjan. Så går det när man inte läser igenom varuinformationen ordentligt. Tänkte att jag har inget att använda den med så skickade tillbaka den. I tisdags när jag var och shoppade lite här på Östermalm (Fältöversten) hittade jag såklart en klänning som hade varit underbar med det bältet. Men, köpte en annan klänning istället. Bilder kommer senare.

  
Skickades tillbaka. Funderar du på att beställa linnena (2 för 99:-) så ta i alla fall en storlek mindre än vad du normalt har. De är väldigt stora i storleken.

Tvättstuga snart, vilket underbart händelserikt sommarlov jag har. :)

Kommentarer
Postat av: Sanna :*

Power Meet, låter kul! :]

Postat av: carro

tack så mkt

2007-07-12 @ 15:30:34
URL: http://ticci.blogg.se
Postat av: H

Det var helt klart bilar i min smak!!!

2007-07-12 @ 19:08:51
URL: http://www.barbarellasplanet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback