Ingen sol idag

Det var underbart väder igår så jag satt ute på balkongen och solade. Tänkte gå ut och sätta mig där idag också, men det är ingen sol idag. :(

Här kommer bilderna på senaste veckans shopping, bättre sent än aldrig...



Grå/mönstrad kjol, H&M.com 98:-


Grönrandigt linne, H&M.com 29 :-


Vit finstickad tröja, H&M.com 98:-


Svart tunika (har likadan i vitt), H&M.com 98:-


Grön, skön, vardagsklänning, H&M Kista Galleria, 149:-


Rött linne, Gina Tricot Kista Galleria, 98:-

Har fått hem La Redoutes höstkatalog idag. Ska kika i den senare, måste plugga lite i min fina klimatbok först.

Har blivit lite beroende av Tradera tror jag.


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Gillade den gröna klänningen, älskar färgen :)
Jo visst det händer att dom skriver replica men fan inte ofta. Synd att folk inte förstår vad dom stödjer, tex barnarbete, när dom handlar kopior. Jag har sett otaliga tjejer med jackor i 5000 klassen med en fejk dior/gucci/prada/lv på armen som skriker Thailand och omöjligt kan ha kostat mer än 20kr.

Postat av: Anna-Karin

Wow, bra shopping. jag har shoppat en ny tattuering på min högra höft. En liten kisse katt. Shoppade 3 linnen på HM idag oxå.
ha en bra vecka.

2007-07-17 @ 21:09:50
Postat av: Mimmie

bra blogg!

2007-07-17 @ 21:38:24
URL: http://ledume.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback