Fredag

Äntligen fredag! :)
Veckan har gått ganska fort, skönt. Har haft en del att göra så då har tiden gått fort.
Sover väldigt mycket just nu, skönt. Men samtidigt känns det som att tiden rinner iväg när jag ligger och sussar.
Väntar på att sommarvärmen ska komma, så jag kan gå ut och ligga på en filt i solen och läsa en bok. Har i och för sig varit rätt fint några dagar i veckan.
Shoppade lite igår, bäbiskläder till Erik och Josefines pojkar. De föddes i måndags och både pojkarna och mamma mår bra, skönt. Ska hälsa på hos dom nästa vecka. Köpte även denna till mig själv:


Banden ska knytas på ryggen eller under brösten, finast på ryggen tycker jag.
129:- på rea från Lindex.

Ikväll ska vi till Västerås och Power Meet. För er som inte vet vad det är så är det en bilträff för amerikanska bilar, om jag förstått det rätt. :) Ikväll är det tydligen nån stor crusing där och vi ska åka runt där och dricka lite alkohol och ha det trevligt. Får se om jag överlever bland alla raggare. :) Åker dit med David, hans kusin Pelle och Björn. Vi ska åka dit med Björns bil, en gammal Dart. :) Brinner i knutarna här nu tydligen, ska snabba mig så jag är klar när David kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback