Sjuk = ångest

Har varit sjuk idag och igår och det ger mig världens ångest.
Det har varit rätt mycket att göra i skolan denna vecka och jag har inte gjort nånting. Var på seminariet igår och ska gå på det imorgon, men jag har inte bidragit alls till gruppens arbete och det känns inte alls bra. Är ju inte dödsjuk eftersom jag kunnat gå till skolan, men har haft såpass mycket huvudvärk, ont i halsen, snuva och ont i bihålorna att jag vet att jag inte hade kunnat bidra med något om jag gått till grupparbetet. Det enda jag hade bidragit med hade varit att smitta ner dom andra.
Hoppas jag känner mig bättre imorgon så jag kan försöka komma ikapp allt jag missat.

En positiv sak med min förkylning är att jag inte blev dålig när David var här utan det bröt ut efter att han åkte hem. Verkar inte ha smittat ner honom nämnvärt heller och det är ju skönt. Han har lite ont i halsen men det är inte så farligt hittills i alla fall.

Frukost: Havregrynsgröt och lättdryck
Lunch: -
Mellanmål: Två knäckemackor
Middag: Pasta med grillkorv
Motion: -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback