Seminarium 8

Gick inte så bra på seminariet idag, den frågan jag fick var den som jag inte riktgit förstod och hade inte hittat svar på hela. Inte så kul, men det är sånt som händer. Hade ju bra koll på resten av "mina" frågor men då får man ju såklart den man inte har så bra koll på. Suck.

Imorgon ska vi till länsrätten på studiebesök på förmiddagen, det ska bli spännande. På eftermiddagen har vi föreläsning om förvaltningsprocess.

Nu ska jag kolla på "Du är vad du äter" och ta det lugnt, lägga mig tidigt för jag har mycket att stå i imorgon.

Frukost: Havregrynsgröt och juice.
Lunch: Mannagrynsgröt.
Mellanmål: Knäckebrödsmacka med kaviar, juice.
Middag: Pasta och grillkorv.
Motion: Body Pump

Imorgon kommer David till Umeå. :)

Kommentarer
Postat av: Susanna

hej gumman! är här å kikar på "ditt liv" lite ;-) Hoppas att du har det bra vilket du verkar ha!

Ville bara tala om för dej att i augusti i år blir jag och micke föräldrar till en liten flicka! :-)

Hör av dej om du har tid! Puss å kram! /"Sussu"

2007-02-23 @ 15:59:53
Postat av: Ida-Maria

Vad kul, hoppas att allt går bra!
Ska höra av mig, jag lovar.
Vet inte riktigt när kommer upp nästa gång men det bli till våren nån gång.
Kram!

2007-02-24 @ 12:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback