Om 48 dagar...

...sitter jag och David på flyget till New York! Bokade resan och hotell idag, kommer att bli så sjukt kul! Härligt att jag har så mycket roligt att se framemot nu, Melodifestivalsfinalen den 10 mars, New York-resan och sen flytten till Stockholm i juni.

Luleå förlorade matchen igår, det blev 3-2 till Skellefteå. Matchen var spännande och det var kul att gå på hockey igen, två år sen sist.

Schlagerkvällen hos Liza blev en succé. Röstade på Måns och Sebastian som också gick till finalen. Vi blev en hel drös där till slut, Pernilla, Anneli, Maja, Erika och så jag och Liza då. Blev att gå på krogen ändå, Liza ville verkligen och hon har ställt upp för mig så många gånger när jag var singel så jag var "tvungen". Eika följde också med, och vi hamnade på Pipes. Har aldrig varit där tidigare och jag kommer att gå dit fler gånger. Trevligt folk där, gratis inträde och billig öl (39:-). När de stängde for vi till Erika, och "Puman" följde med. Erikas pojkvän Nils var hemma hos henne och vi satt där och snackade skit ett tag alla fem. Vi tog en taxi upp till Ålidhem och vi fortsatte efterfesten hemma hos mig till kl 06.

Idag har jag varit rätt trött, och har hur mycket som hellst att göra till imorgon. Har seminarium kl 08 och har 5 frågor jag måste göra tills dess. Måste börja med det nu!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback