Laddar

Sitter och laddar inför snowboardåkningen imorgon, eller försöker ladda men mina kramper i magen hindrar mig. :( Hoppas det går över tills imorgon, annars får jag proppa i mig en massa alvedon och ipren på morgonen och hoppas på det bästa.

Ska plocka fram allt jag behöver imorgon, dvs:

Snowboard v
Snowboardskor v
Täckbyxor v
Jacka v
Goggles v
Handskar v
Vantar v
Mössa v
Halsduk v
Underställ v
Huvtröja v

That's it tror jag?
Ska ta med mig mackor till mellanmål, ska ner och göra dom på ett tag.
Kanske borde ta med en sån liftkortsnurra också? Vet inte hur hightech det är i Bygdsiljum. ;)
Hoppas det inte blir alltför kallt imorgon, de har lovat -15.

Frukost: Lättfil med müsli och juice.
Lunch: Mannagrynsgröt
Mellanmål: -
Middag: Pasta, grillkorv och rivna morötter.

Motion: Vila inför imorgondagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback