Härligt slut i kroppen

Är härligt slut i kroppen efter träningen idag.
Desperate housewives fortsätter idag, det har jag serr framemot! Blir alltså en TV-kväll ikväll för mig.
Seminarium imorgon, är inte helt färdig med förberedelsena men vi har det inte förän klockan 15 så jag hinner. På torsdag är jag helt ledig och på fredag har jag en föreläsning på förmiddagen. Ganska lugn veckan m.a.o, men jag har en hel det att göra ändå.

Frukost: Havregrynsgröt
Lunch: Mannagrynsgröt
Mellanmål: Banan
Knäckebröd med makrill i tomatsås
Middag: Mexicanasoppa

Motion: Body pump

Kommentarer
Postat av: Liza

Du är ju störd..fan vad äckligt! :P

2007-02-14 @ 12:52:31
Postat av: IdaMaria

Vad är äckligt? :)
Att jag äter en massa gröt eller? Haha

2007-02-14 @ 17:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback