Lördag

Igår var vi ute och shoppade igen, känns som att det är det enda jag skriver att vi gör. :)
Först var vi till Täby centrum, David klippte sig och jag var på Apoteket och H&M och köpte lite hårinpackning, duschcreme osv. Efter det körde vi till Barkarby och IKEA. David skulle på Jula där ute så vi passade på att gå en snabb sväng på IKEA, det var ju inte länge sen jag var
där med Davids mamma. Denna gång köpte vi en lite större grej faktiskt, ett rullbord till köket. Rullbordet är träfärgat men vi har tänkt måla den vit. Köpte även salladsbestick, ytterligare två lådor till min garderobsförvaring, en liten blomma i en liten kruka, två glasburkar och två bäddset som de hade extrapris på. Skulle köpa en muffinsform också, men de var slut.

Fint väder idag, ska ut och njuta av det nu.
Hade bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback