Helgen

Har haft ännu en trevlig helg. På fredagen hade vi kräftskiva hos oss, en mysig kräftskiva på två personer. ;) Blev ingen traditionell kräftskiva med massa fylla och svineri, utan vi drack typ en öl och en nubbe var bara. På kvällen kollade vi på film på TV, Die Hard 2 tror jag det var.

image162
(Bild från ICA.)

Igår lördag var vi på utflykt till Skokloster. Åkte med Davids Plymouth Satellite som fått sina nya fina fälgar nu. På kvällen var vi ut med Juan och Tonje, först var vi på något ställe på Skånegatan som jag inte minns vad det heter. Sen var vi till Vampire Lounge på Östgötagatan, coolt ställe med goda drinkar! Sen for vi till Sveavägen och Anchor. Jag tog det rätt lugnt även denna kväll, var inte så sugen på att festa egentligen. Men det var kul att gå ut ändå.


Bilen, nya fälgar och Skokloster i bakgrunden.


Idag har det varit en lugn dag, det enda vi har gjort är att handla och kolla på friidrotts VM. Var och köpte nya hörlurar till min mp3-spelare, och ny handsfree/stereohörlurar till min mobil. Båda gick sönder samtidigt, men det beror nog mycket på att de alltid är ihoptrasslade i min väska.

Imorgon börjar skolan!

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Du är utmanad :)
http://angelicca.blogg.se/1188145821_utmaning_vanor__fakta.html

Postat av: Micka

Tack för din kommentar! Jag längtar verkligen tills vi ska åka dit. Kommer bli såå mysigt!!

2007-08-26 @ 18:56:02
URL: http://minelie84.blogg.se
Postat av: Julia

näpp, liten klack ska det vara!

2007-08-26 @ 21:47:27
URL: http://jagochjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback