Hade tenta idag

Hade tenta idag, sommarkursen jag läst. Ingen aning hur det gick, inte helt lätt med naturvetenskap/fysik efter en lång tid med bara juridik. Igår när jag gjorde en gammal tenta här hemma hade jag hela 4 rätt av 20. Hoppas det gick bättre än så idag. För att för godkänt ska vi ha 50% rätt och för väl godkänd krävs 75%. Hoppas hoppas hoppas jag klarar den! Jobbigt med saker som släpar efter.

Förra helgen var superkul! Var ut med David arbetskompisarfredag, var på ett ställe vid St. Eriksplan.
lördag hade vi finbesök av Pernilla och Oskar som var i stan. Vi åt middag här hos oss och sen bar det av till söder. Massa folk där, det var midnattsloppet och det hade vi missat. For till en pub som låg lite närmre Slussen, inte lika mkt folk där. Vi for hem ganska tidigt, både på grund av att vi var trötta men också på grund av att Danne och Emma skulle komma på besök. De hade varit en vecka på Kreta och landade på Arlanda vid midnatt. Kommer inte ihåg exakt när de var hos oss men typ halv två kanske? Drack lite med vin och snackade lite skit före det var dags att sova. Tycker synd om Danne och Emma som fick ligga i samma rum som mig, jag snarkar som en sjöman när jag druckit alkohol. ;)
söndag kom Pernilla och Oskar till oss efter att de checkat ut från hotellet, de bodde typ 10 minuter från oss. Var en sväng med bilen och körde dom till söder, de skulle fortsätta sin shopping. Jag och David for hem och jag däckade i några timmar, hårt att gå ut två dagar i rad. Men jag överlevde, knappt. :)
Kul med besök norrifrån, synd bara att tiden går så fort och man hinner så lite på en helg.

Efter tentan idag var jag ut på en liten shoppingrunda. Köpte ett bälte och en kjol, är lite osäker på kjolen för den är rätt kort. Vet inte heller om det är min stil? Ska fundera på det. De hade en liknande kjol i affären som var av en lite längre modell. Provade aldrig den så borde göra det någon dag.

Sommarlov nu i hela två dagar till före skolan börjar, jag ska njuta för fulla muggar. Ska till universitetet imorgon på ett möte med studierektorn + registrering, förutom det är jag ledig.

Håll tummarna för att jag klarade tentan!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hoppas tentan gick bra! Har lite skvaller om ett litet nytt par jag haha. Ha det fint!

2007-08-22 @ 12:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback