Tandläkare

God morgon!
Har bokat tid till tandläkaren idag. Det är snart två år sen jag var där sist och jag kom på att jag kanske borde gå en sista gång här före min eventuella flytt till Sthlm i sommar. Har inga besvär men man ska väl gå med 1,5 års mellanrum tror jag de sa sist jag var där. Hoppas hoppas hoppas jag inte har några hål! Inte kul att börja sommaren med ett hål i ekonomin. Sist jag var till tandläkaren hade jag 2 hål och det gick på strax under 1.500 kr. Dom pengarna kan man ha mycket roligare för.
David är hos tandläkaren nu och borrar, hoppas det går bra.


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Bra att du går till Tandläkaren. För mig blev det dyrt att vänta för länge och smärtsamt. Opererade bort en tand. Sköt om dina tänder.

2007-04-24 @ 11:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback