Stockholm

Sitter och suftar hos gubben min nu, skönt att han äntligen skaffat internet.

Flyget var försenat i 30 minuter igår, inte så farligt alltså. Förseningarna beror ju på flygledarbristen på Arlanda, hur svårt kan det vara att anställa ny personal? De har haft detta problem i ca. 1,5 månad nu.
I alla fall, var hemma hos David kl 20 ungefär och då blev jag bjuden på sushi och drinkar, en riktigt myskväll alltså.
Missade "Inför ESC"-programmet men ska antingen kolla på reprisen idag eller så går programmet ju att se på internet.
Sommar här! Inte jättevarmt just idag men det är grönt överallt och löven har slagit ut. Har inte kännt av allergin är, men har iofs inte varit ute så mycket än.

Idag ska vi gå på stan, måste köpa en födelsedadspresent åt Davids mamma som fyller år imorgon. Några tips? Jag köpa nåt fint åt mig också tror jag, får se vad jag hittar. Måste skriva på uppsatsen också. (suck)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Men Hejsan! :-)
Du har väl kikat på TheGuide idag!
Tiffanys, Vera Wang, Carré Copenhagen...mm...
(nu kan man kommentera med)

Ha en underbar dag! :-)

Postat av: FashionPassionStyleOpinion

Ja visst var de söta skorna :)

2007-04-28 @ 13:23:06
URL: http://fashionpassionstyleopinion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback