Pengar = shopping

Idag har det smällt till på kontot och CSN-pengarna har inkommit. De tre kronor jag hade kvar på kontot kände sig nog ensamma. Hälften går som vanligt till räkningar, och resten måste jag försöka hålla hårt i så att de räcker hela månaden.
Idag är det ingen shopping inplanerad vilket är bra, ska försöka hålla mig från att shoppa så länge som möjligt.
Vardagskläder har jag gott om, det enda jag skulle vilja köpa är lite finare kläder som klänningar och fina sommarkjolar/toppar. Ska som sagt försöka hålla mig så länge som möljigt, men det kan bli lite shopping i Stockholm i helgen. Kanske en fin klänning då? Vill ha!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Visst är det skönt när pengarna äntligen kommer!

Postat av: ulrika

Visst ärd et underbart! Pengaaaar!

2007-04-25 @ 21:29:11
URL: http://colorelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback