Krogen krogen

Blev utgång igår. :) Anneli följde inte med då hon var nykter utan det blev bara jag och Liza.
Ingen seriös sådan utan vi gick till
Krogen Krogen och hann vara där i mindre än en timma.
Att Umeå är en liiiten stad blev jag åter igen påmind om igår. Vi pratade med två killar där, ena var liksom vi från Haparanda och den andra gick i samma klass som mitt ex. Umeå är för litet som sagt.
Inte bakis alls, skönt. Hoppas det inte smyger sig på under eftermiddagen..

Idag måste jag plugga hela dagen, men skulle alldra helst göra det här:

image67


Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till med plugget :)

Postat av: anna wintour VECKOMAGASINET

trevlig kort

2007-04-22 @ 16:02:58
URL: http://annawintour.blogg.se
Postat av: IdaMaria

Tack x 2! :)
Gick inte så bra med pluggandet dock, som vanligt. :/

2007-04-23 @ 22:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback