Oh my god vilken dag!

Jag är helt slut. Helt slut. HELT SLUT!

Hemtentan skulle hämtas ut kl 08.00 idag, Ida vaknade 08.27. PANIK! Stressade allt jag kunde och var i skolan strax efter 09. Pernilla hämtade ut hemtentan åt mig, tack igen gumman!
Sen har jag suttit hela dagen med den förbannade hemtentan och rivit mitt hår. Har verkligen pendlat mellan hopp och förtvivlan. En stund kändes det som att mitt liv var förstört, att jag pga denna hemtenta skulle få dåligt terminsbetyg och därmen aldrig kommer att få nåt jobb. Men jag har mesta delen av tiden varit positiv, men sett ut som ett frågetecken. Till slut löste vi den i alla fall, tror jag? Känns som det i alla fall, har hört med lite andra i klassen och det verkar som att vårat svar är det rätta. SKÖNT! Har bara kvar renskrivningen, men det gör jag imorgon.

Sitter här nu i morgonrock och dricker en folköl och äter salta pinnar. Det är jag värd! :)

Åker till Happis imorgon, jippie! :) Är så glad över att få träffa brorsorna, har inte varit där på tre månader. Ska försöka dra me äldre brorsan ut på krogen imorgon, hoppas han är på. Han har ju fyllt 18 och vi har inte varit ut tillsammans än. Ska bli kul! :)

David har det grymt bra i Tyskland, jobberbjudandena haglar över honom. Jag är så stolt över honom, men inte förvånad för han är ju så grymt duktig på vad han gör! Puss på dig min lilla "junge designer"! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback