Blöt som en hund

Har varit på studiebesök på Ackordcentralen med Jusek, det var hur intressant som hellst. Jag är grymt intresserad av obeståndsrätt så det var verkligen min grej. Regnade som tusan när jag cyklade ner till stan från skolan, så jag var dyngsur när jag kom fram. Kläderna hann torka under tiden vi var där (1½ timma) men blev fort blöta igen när man gck ut i ösregnet igen. (suck) Men det var det värt. Hoppas det blir ett studiebesök hos Kronofogdemyndigheten också, vi pratade lite om det. Tror nästan jag börjar veta vad jag kommer att vilja jobba med i framtiden..

Jobbade lite med gruppen före studiebesöket, vi delade upp en grej som jag måste skriva och skicka in ikväll. Har gott om tid, tror inte att min del var så omfattande. 

Helgen i Haparanda var som vanligt, jätteskönt att få träffa mina underbara brorsor! Kul att jag hann med en krogsväng också, synd bara att äldra brorsan inte kunde följa med. Blev grymt stressigt före vi åkte dit förresten, trodde att det skulle gå jättefort att renskriva hemtentan men det tog en jäkla tid. Lämnade in den 15.55 tror jag? Sista inlämningstiden var 16.00 så jag hade 5 minuter till godo. :)

Nu är de bara 3 dagar kvar tills David kommer hit. :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback