Allt rött blir blått.

Hoppas den första undersökningen som kom nu kommer att hålla i sig, då blir jag glad. :)

Sittningen igår var kul, shakade en hel del på dansgolvet.
Var kvar på Äpplet hela kvällen, en del gick vidare men en hel del var kvar tills de stängde kl 02.
Ingen efterbild på frisyren från igår, hade världens Holltwood-lockar när vi gick hemifrån mig, men av nån anledning så var håret spikrakt igen när vi kom fram till Pernilla. :( Pernilla tog några bilder på oss där hos henne, ska ladda upp de här bara jag får de av henne.

Ska kolla färdigt på Harry Potter-filmen jag började att se i fredags. Orkade inte se hela då för jag var så trött, men den verkade vara bra. Ska kolla på valvakan också förstås, och hålla så hårt i mina tummar att de blir helt blåa. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback