Ain't no other man

Förkylningen är bättre nu, skönt. Var ju så dålig i måndags att jag knappt kunde prata, och i tisdags lät jag som om jag var i målbrottet när rösten började komma tillbaka. :)

Hade seminarium idag där vi skulle göra en årsredovisning tror jag det heter, resultat räkning och balansräkning var det i alla fall. Vi hade gjort ett hyfsat bra försök, hade inte helt rätt men inte helt fel heller. Hade glömt en del saker som skulle varit med, men vårat resultat var hyfsat likt det som det skulle vara.

Var en liten sväng med Pernilla på stan efter seminariet. Shoppade inget, tog bara foton till körkortet. Tyckte att det var dags att göra det nu, har ju varit utan körkort i över ett år nu. :) Kostade hela 169:- så jag blev snål efter det och köpte inget mer, förutom lunch då. Har blivit grymt ekonomisk nu förresten, jag måste i och med att jag har bara studilånet att klara mig på nu. Kommer att gå bra, bara jag har koll på vad jag lägger pengar på, hur mkt jag har kvar osv.

Nu i och med min förkylning orkar jag inte laga mat på kvällarna, och jag blir inte hungrig heller. Inte bra alls, men jag dricker en massa honungsvatten istället och får ju i mig en massa socker i alla fall. :) Annars skulle jag väl svimma eller nåt. Jag som älskar att laga mat, men det är fan inte kul att göra det åt bara mig. Ska i alla fall försöka få i mig nån knäckmacka senare, samma som igår.

Ikväll blir det en lugn och skön kväll, kanske TV kanske nån film. Kommer att prata en del i telefon med min gubbe som vanligt förstås. Ska inte plugga nåt, vi ska i och för sig jobba med gruppen imorgon kl 10 men jag åker till skolan 08 och förbereder det då istället. Mkt skönare att vakna tidigt och jobba då istället än att göra det på kvällen, men är mkt piggare och effektivare på förmiddagen.

(Ang. rubriken: köp Christinas nya skiva. Jag gillar den skarpt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback