Vill flytta

Stockholm var lika trevligt som alltid, vill flytta ner dit nu! Pluggade på dagarna när David jobbade, på helgen blev det shopping och så var vi ut på lördagen efter middag hos Erik och Josefin. Vi tog det mest lungt på kvällarna och hade det mysigt. :)

Trivs bra i Umeå, eller inte i själva stan utan med människorna. Men jag börjar känna att det räcker nu, har ju bott här i exakt 5 år nu. Urk. Så det ska bli underbart om 7 månader då flyttlasset går söderut. Då kommer det att suga att alla kompisarna bor kvar här, men de får helt enkelt flytta ner med mig. :)

Veckan i skolan har varit jobbig, mest för att jag känner att jag halkat efter lite. Mycket vi förväntas kunna nu, ska försöka ta igen en del nu i helgen. Det enda jag tänkte göra är plugga, träna och kolla på film. Ska bli skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback