Tomt

Sjukt tomt här, David åkte idag. :( Han ska börja jobba på måndag, och det blev ingen flytt till Göteborg som vi befarade utan han stannar kvar i Stockholm. Som det ser ut nu i alla fall, det där ändras lite från dag till dag. Men han har tydligen skrivt på anställningspapper idag så då känns det mer definitivt.

Föreläsning idag från 08-12, vad sjukt trött för det blev inte så mkt sömn i natt. Vi delade på en flaska vin igårkväll men drack det så långsamt så tröttheten idag berodde nog inte på det.

Idag ska jag träna, antingen nu eller så senare med Pernilla. Annars ska jag bara ta det lungt ikväll, kommer att bli skönt. Vi har sittning med skolan ikväll igen, men nu är det ingen finsittning utan en "fulsittning". Temat är vilda västern så det hade iofs varit kul att damma fram min rosa cowboyhatt som jag så flitigt använde tidigare. Men, ekonomin tillåter inte det, plus att jag riktigt känner att jag behöver en lugn helg. Sålde lite kurslitteratur igår igen och inkasserade 550:-. Skönt, annars hade det blivit lite väl enformig kost denna månad (köttbullar, korv och pasta = billigt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback