Stockholm i morgon! :)

I morgon åker jag till Stockholm och David, ska bli hur kul som hellst! Kommer att bli en underbar vecka känner jag på mig. Har inte börjat packa än så måste sätta fart snart, lite svårt bara när det mesta jag ska ha med är i tvättmaskinen just nu.. Nåja flyget går inte förän i morgon eftermiddag så jag har nån timma på mig i morgon också. Det blir nog bra. :)

Har tränat som en galning idag, dubbla pass. Först body pum i en timma och sen en timma i motionsrummet. Har ju ingen möjlighet att träna mer i veckan så passade på.. Skulle ju iofs kunna gå på Friskis å Svettis som ligger typ 2 meter från David, men orkar inte börjar släpa med träningskläder (ska ha med en massa böcker). Skönt att ta några vilodagar, och så kan jag ju faktiskt ta promenader istället.

108 kr mer i studiemedel enligt nya budgeten, lite snålt men bättre än inget. Tobaksskatten höjs vilket är svinbra, men de höjde ju den bara nån krona. Nä höj skatten så att ett paket/en dosa kostar 100 kr istället tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback