Spelkväll

Hade spelkväll här hemma hos mig igår med Anneli, Liza och David A. Pernilla joinade oss efter nån timma och sen kikade öven Oskar förbi en sväng. Vi hade jättekul, jag älskar ju att spela spel så jag stortrvides. Vi spelade TP och Backpacker, hann inte med mer än så.
Jag har varit rätt bakis idag, blev lite väl mkt av det goda igår. Drack rosévin och lite shots, men det var den dära superstarka drinken som jag slänge ihop i slutet av kvällen som blev för mkt tror jag. :)

Annars har jag inte gjort så mkt i helgen, har tränat å städat, och så var jag hos Pernilla och kollade på Idol me henne och Erika i fredags och åt supergoda bullar. Hann med en sväng på stan i fredags med Liza och Pernilla.

Förresten, såg vad jag skrev i det förra inlägget här om när jag satt och pluggade inlösenrätter och fattade nada. Gissa vilken uppgift jag fick att redogöra på seminariet? Just det, den med inlösenrätter. Men jag klurade ut det till sist så jag hade rätt och det gick bra.

Ska ner och äta nu, fetaost- och olivpaj, sallad med isbergssallad, avokado, gurka, svarta oliver. lök och tomater, och till den en salladsdressing jag nyss var och köpte. Hoppas det blir gott, men det blir det nog.


(Om 2 dagar åker jag äntligen ner till min gubbe, LÄNGTAR!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback