Vuxentest

Körkort: Ja, har haft det i 6 år.
Bil: Nej, eller har ju en men den är hos mamma och pappa.
Matservis: Nej, mamma har köpt lite Höganäs-gejer åt mig men det är ingen hel servis än.
Soffbord: Nej.
ICA-kort: Ja, handlar nästan alltid på ICA.
Hemförsäkring: Ja.
Eget boende: Ja, rum i studentkorridor.
Fast inkomst: Bara studiebidraget.
Köksbord: Inget eget men finns ett nere i studentkorridorsköket.
Finglas: Nja, de jag har funkar men vill ha finare.
Betalkort: Ja, både Visa och Mastercard.
Toarullehållare: Ja.
Duschdraperi: Ja, blått med vita stjärnor.
Barn: Nej.
Sambo/make/maka: Särbo
Spelar bingolotto: Nej, det var länge sen.
Tippar på lördagar: Nej.
Internetbank: Ja.
Organiserat skafferi: Ja.
Färsk mat i kylskåpet: Ibland.
Slänger dina håliga sockar: Ja.
Går på reklamer på tv: Jo tyvär.
Har fläckbortagningsmedel hemma: Ja.
Pensionsfond: Ja.
Sopsorterar: Ja.
Prenumerar på någon dagstidning: Nej, men läser aftonbladet.se varje dag.
Prenumerar på Allers/Hemmets veckotidning: Haha, nej. Prenumenerar på Glamour.
Letar middagstips: Ja.
Blir arg när skorna inte står på sin plats: Nej arg blir jag inte, men vill helst att de står på sin plats. Men de gör de väldigt sällan.
Får majoriteten av post i räkningsform: Ingen aning, har inte tänkt på det. Kanske hälften?
Har en stavmixer: Ja, halva är Davids. :)
Äter söndagsmiddag: Ja, men inte i ordets rätta betydelse. Ingen söndagsstek här inte.
Försöker att inte svära: Nej, men jag svär rätt mkt.
Sorterar tvätt: Ja, men det tar några dagar innan jag gör det.
Har en krok i badrummet märkt "gäster": Nej.
Mobilabonnemang: Nej, comviq kontankort.
Hemtelefon: Nej.
Veckohandlar: När jag har pengar, dvs. nej.
Medlem i hyresrättsföreningen: Nej.
Gardiner: Jo, men vill ha nya.
Dukar: Har en men använder den ej.
Kuddar för prydnad: Ja.
Fler än 5 kryddor hemma: Ja absolut.
Fruktskål på bordet: Nej.

Jaha, vad betyder då detta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback