Stockholm

Åker till Stockholm ikväll och stannar ändå till tisdag. :)
Alltså inget internet under den tiden, om jag inte tvingar David att fixa det dvs. :) Nä men man klarar sig rätt bra utan faktiskt, blir alltid mkt mer gjort där pluggmässigt än när jag sitter här hemma. Som nu t.ex., sitter och pluggar men tog en paus för att skriva i bloggen. :)

Har ett grymt bra seminarium idag (tror jag), inledningsseminarium till taxering och vi har inga uppgifter till det utan vi har fått läsanvisningar istället. En proposition, tre rättsfall och ett kapitel i en bok. Sen ska vi kunna referera texterna vilket jag tycker är bra för då lär man sig verkligen. Inte bra när man får en massa uppgifter att lösa så man inte hinner läsa och lära sig det grundläggande först. Har inte hunnit läsa allt än men det är lungt för vi börjar inte förän 13,15. 

Har inte packat än men det tar jag efter skolan, slutar 15 och planet går först 19,35 så det är lungt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback