Blodgivare

Först: grattis på födelsedagen David! :)

Idag har jag varit och lämnat blod för första gången. Tog proverna man ska för 3 år och 3 månader sen men har aldrig tagit mig i kragen och gått dit. Anneli drog med mig idag, annars hade jag inte tagit mig dit nu heller. Var lite läskigt att ligga där med en tjock nål i armen, och fick ligga länge för mitt blod rann tydligen väldigt låångsamt. Fick veta att jag hade 130 i blodvärd viiket tydligen är jättebra, kul! Blev rätt yr efteråt och det höll i sig i tre timmar ungefär. Nu ikväll har jag varit grymt trött, var tvungen att sova en timma när jag kom hem. Men sånt är tydligen vanligt efter att man lämnat blod om jag förstått det rätt?
Har ätit lite mer än vad jag brukar idag, var tvungen att fika både före och efter jag lämnade blod, och sen så åt jag lite mer till middag än jag brukar för jag kände mig så svag. Sen gjorde mig en stor skål mumsiga popcorn till idol. :)
Hade tänkt gå på stepmuskel idag men det hade nog inte gått så bra så svag som jag kände mig, så jag hoppade över det idag. Imorgon blir det gymet som vanligt på lördagar.
Ska slå en pling till brorsan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback