Temadag

Temadagen med polisstudenterna gick bra idag, men jag hade hoppats på lite mer om jag ska vara ärlig. Diskussionsmaterialet vi fick till eftermiddagen vad lite sisådär, handlade om hur fångarna vart behandlade i Abu Ghraib-fängelset. Inte så många kvar på eftermiddagen heller, vi skulle ha varit 5-6 polisstudenter och 4 jurister i min grupp, men vi var bara 3+2. En av poliserna i gruppen var liksom jag från Haparanda vilket var kul. Känner inte honom men kände faktiskt igen honom lite.
Fick mitt betyg från engelska A med posten idag, hade ju 2 små tentor på sammalagt 1 poäng som jag släpade efter med. Gjorde tentorna denna terminen så jag fick äntligen mitt efterlängtade VG idag. :) Borde kanske ta och fira det lite. =D Men det blir det inget av, jag ska jobba i helgen så det blir en tidig morgon imorgon.
Ska glo på film idag med David, förhoppningsvis. Hoppas han kan slita sig från sitt ex-jobb lite tidigare idag, men det lär bli att jag får sitta å kolla själv tror jag. Han har ju bara ungefär 3 veckor kvar av ex-jobbet så han måste ligga i som en iller.
Danne ska hämta hem katterna idag, har varit kattvakt i en vecka. Har varit kul för de är supermysiga. Känns dock som att det börjar bli dags för dom att åka hem nu, hela rummet luktar kattpiss och det går inte att städa när de är här. Ska ringa honom nu direkt tror jag...


Smulan Smulan



Wille Wille



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback